Skip navigation

Nova pàgina d'inici del web del Grup 62 per potenciar la marca, el catàleg i els autors



per |  Temps estimat de lectura, 1 minut

Gestionem la totalitat dels sistemes web del Grup 62, format per una dotzena de portals específics, aplicacions diferents i editores personalitzades per a cada necessitat.

Quatre anys després de la publicació del web corporatiu del Grup 62, hem refet la pàgina d’inici d’aquest important grup editorial català. Amb aquesta actualització de la portada s’inicia una nova fase al web corporatiu del Grup 62, la qual es caracteritza per la potenciació del catàleg conjunt, les novetats editorials i els autors del llibres, tot aprofitant la consolidació de la marca del grup.

L’any 2006, el Grup 62 va iniciar la seva trajectòria a la WWW de la mà d’Argus.net, amb la idea de donar màxima visibilitat al segell editorial. Coincidint amb la Fira del Llibre de Frankfurt 2007, en la qual la cultura catalana va ser convidada d’honor, el Grup 62 va estrenar el seu primer lloc web corporatiu. Actualment, Argus.net gestiona la totalitat dels sistemes web del Grup 62, format per una dotzena de portals específics, aplicacions diferents i editores personalitzades per a cada necessitat.

En aquell moment, l’objectiu principal va ser potenciar marques que han esdevingut molt conegudes a Internet, com ara: Edicions 62, Columna, Proa o Empúries. Al mateix temps, i per primera vegada, es posava a la xarxa la marca de 62 com a grup i s’apostava pels autors com a principals agents del món literari. Actualment, el Grup 62 i Argus.net treballen conjuntament per actualitzar tot el sistema web per posar-lo al dia de les novetats tecnològiques i per atendre noves necessitats de comunicació.